Okolja v igri bodo interaktivna, saj bo vse v igri imelo (potencialno nepredviden) vpliv na dogajanje. Igralec bo lahko obiskal številne lokacije po svetu, med njimi Seattle, London in ostale resnične kraje.
Grafično bo Deus Ex 2 glede na predhodnico zelo napredoval. Vizualne spremembe bodo najbolj opazne s pomočjo luči v igri, ki bodo metale dinamične sence in prikazale mnoge podrobnosti na likih in predmetih. Po besedah razvijalcev bo grafični pogon, ki ga bo igra uporabljala, lahko primerljiv s tistim iz igre Doom 3, ki bo bojda postavil nove mejniki v grafičnem vidiki računalniških iger. Grafičnih sprememb bodo deležni J.C. Denton, Paul Denton in Tracer Tong, ki jih že poznamo iz predhodnika. Močno izboljšan bo tudi zvok, spremenjen pa bo tudi igralni vmesnik.
Napoved igre Deus Ex 2 je tako končana in najbrž se vsi strinjamo, da gre za zelo obetavno igro, ki se zna povzpeti na sam vrh uspešnic industrije računalniških iger. Kako se bo vse skupaj združilo na koncu, bomo videli februarja 2004, ko naj bi igra izšla v Evropi. Do takrat pa nas bodo zabavale slike iz igre in spomini na predhodnika, ki jih bi bilo dobro v teh parih mesecih malce obuditi.