Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 25.APRIL 2024
/ NAPOVED /
Master of Orion 3

Pred kratkim smo dočakali tretji del najboljše potezne strateške igre vseh časov - "Civilization", čez nekaj mesecev pa se nam obeta še tretji del legendarne vesoljske strategije "Master of Orion".
Datum objave:
7.april 2002

Avtor:
Peter Oberč
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Čas izida:
25. februar 2003
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
Infogrames
Razvijalec:
Quicksilver Software
Založnik igre Infogrames in razvijalec QuickSilver "Master of Orion III" promovirata kot prvo strateško igro, ki ne temelji zgolj na 4X filozofiji (eXplore, eXpand, eXploit in eXterminate), temveč pionirsko uvaja še peti X - eXperience. Največji poudarek igre bo tako na igralnosti, na doživetju igralca.

To pa nikakor ne pomeni, da bo igra preprostešja - nasprotno, igre bo očitno poskusila zadovoljiti potrebe najbolj strastnih igralcev vesoljskih poteznih strategij. Igra se bo tako lahko dogajala v več kot trikrat večji galaksiji kot je bila največja v "Master of Orion 2" - sedaj bo na voljo do 256 zvezdnih sistemov, kjer ima lahko vsak do 8 planetov in vsak od planetov do 8 lun, kar skupaj pomeni preko 15000 planetov. Zaradi obsega galaksije so med nekaterimi zvezdami tudi t.i. medzvezdne poti ("star lanes"), ki omogočajo hitrejša potovanja med sistemi, obenem pa dodajo igri novo dimenzijo, saj so zaradi tega določeni zvezdni sistemi izjemno strateško pomembni. V igri bo 16 različnih vnaprej definiranih ras, možno pa bo izdelati tudi raso po meri.

Vse skupaj se sliši kot preveč kompleksna igra, vendar od igralca ne bo zahtevano, da obvladuje vse nivoje igre. Zato so v MOO3 uvedli več nivojev posrednikov - vodij posamezih sektorjev, planetov, poveljnikov flot, ..., ki so seveda računalniško vodeni. Vsak od njih bo imel svoje lastnosti in namene, tako da bo ključnega pomena postaviti ustreznega vodjo na ustrezno mesto v galaktičnem imperiju! Razvijalci igre pravijo: "Vodje bodo igro namesto vas igrali, ne bodo pa v igri namesto vas zmagali."

Vesoljske bitke v igri ne bodo potezne, temveč se bodo dogajale v realnem času. Vendar razvijalci igre zatrjujejo, da je splošno razumevanje besede "realni čas" tukaj napačno - še vedno bosta v bitki vsaj dve fazi, faza planiranja in bojna faza, kar igro precej oddalji od "realno-časovnih strategij", ki so vam verjetno prišle na misel). O bojih pravijo tudi to, da ne bodo način preizkušenja refleksov temveč taktičnih sposobnosti igralca.

Bitke se bodo dogajale v 2D okolju, vse ladje pa so prikazane v 3D. Večinoma bo šlo za obsežne bitke (na desetine ladij na vsaki strani), igralec bo lahko posamezne ladje združil v task force (v vsakem bo lahko do 64 ladij), ki bodo imeli svojega poveljnika, vlogo v bitki in svoje bojne cilje. Verjetno lahko pričakujemo podobne boje kot v "Starfleet Command", saj so razvijalci MOO3 razvili tudi to igro.

Same vesoljske ladje naj ne bi bile v ospredju v tej igri, bo pa igralec lahko sam zasnoval različne konfiguracije ladij, podobno kot je lahko že v prejšnjih igrah iz serije "Master of Orion".




Naslednja stran >>>

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.