Čas izida:
3. september 2004 |
Zvrst igre:
simulacija vožnje |
Založnik:
SCi
|
Razvijalec:
Warthog Productions
|
|
Ljubitelji rallyja najbrž poznate dirkača Richard Burnsa. Dvaintrideset letni britanski dirkač je v WRC prvič nastopil leta 1990, vrhunec kariere pa je doživel kot voznik Subaru Impreze, s katero je leta 2001 osvojil naslov svetovnega prvaka. Richard Burns Rally bo po besedah razvijalcev prva prava rally simulacija, ki bo na PC in vse konzole prinesla realistično rally doživetje. Igra bo od igralca zahtevala stvari, na katere v dosedanjih dirkačinah ni bilo potrebno misliti. Veliko vlogo bodo namreč imele taktika, inteligenca, zadržanost; poleg hitrosti, agresije in tveganja, ki smo jih že vajeni.
Vse skupaj se bo začelo v šoli Forest Experience Rally School v Severnem Walesu, kjer bosta Richard in njegov sovoznik igralca naučila osnov rally dirkanja. Po opravljeni rally šoli bo pa sledila pridružitev v moštvo, kar bo tudi začetek kariere dirkača. Avtorji realizmu posvečajo večino razvoja, rezultati pa se bodo kazali na več področjih. Poškodbeni model bo omogočal prikaz različnih poškodb in okvar - od eksplozij motorja, iztekanja goriva in izgube zavorne tekočine, do različnih oblik poškodb karoserije in odpadanje delov. Popravila bodo potekala v interaktivnem okolju, ob prevračanju med dirko pa bo igralec deležen pomoči s strani realističnih gledalcev, ki bodo dirkalnih pomagali spraviti nazaj na kolesa (včasih bodo tudi zašli na progo in vas ovirali). V primeru hujše nesreče, bo na prizorišče priletel tudi helikopter.
Načinov igranja bo kar nekaj, od kariernega in posamičnih dirk, do dvobojev z Richardom in večigralskega splitscreen načina za štiri igralce. Proge bo ustvarjal unikaten 3D sistem, ki bo sposoben prikazovati luknje, kamenje, korenine in ostale podrobnosti na dirkalnih površinah. Podrobnega prikaza bodo seveda deležni tudi avtomobili, med katerimi se bodo znašli Peugeot 206, Citroen Xsara T4, Subaru Impreza 2003 in podobni visoko-zmogljivostni dirkalniki. Za simulacijsko obnašanje bo skrbel fizikalni model, ki bo temeljil na pristnih tehničnih podatkih za posamične avtomobile. Dinamično vreme bo vplivalo tako na progo, kot na avtomobil, umetna inteligenca pa bo tekmovalcem oblikovala različne osebnosti in zmogljivosti. Dirkalo se bo po številnih uradnih rallyjih, ki se bodo odvijali v Britaniji, na Japonskem, Finskem in tudi v francoskih Alpah.
Richard Burns Rally torej zveni kot zelo obetajoč naslov, ki bi s svojim realizmom znal zadovoljiti vse ljubitelje rally dirk. Izid igre je predviden proti koncu marca 2004, do takrat pa lahko le pregledujemo slike in potiho upamo, da bodo avtorji čim več obljub držali. Torej, prihodnjo spomlad se bosta po zaprašenih gozdnih poteh in alpskih cestah podila Colin in Richard.