Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 27.APRIL 2024
/ NAPOVED /
Sim City 4

Urg, porečete, SimCity 4? Pa ne tisti SimCity 4? Nadaljevanje SimCity 3000? Se zajebavate? Ne. To je čista in gotova resnica-oče graditeljskih strategij se vrača na naše bež škatle. Tokrat lepši, večji, popolnejši in zlobnejši kot kdajkoli.
Datum objave:
1.maj 2002

Avtor:
Andrej Močnik
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 2  


Čas izida:
14. januar 2003
Zvrst igre:
poslovna strategija
Založnik:
Electronic Arts
Razvijalec:
Maxis
Prvo kar se zagotovo opazili na skrinšotih tam dolaj je hudo izboljšana grafika. Ne samo da bo 3d, ne samo, da bo uporabljaja vse fensi učinke dandanašnjih grafičnih kart, je namreč enostavno... Lepa. Življenska. Da ne pozabim reči podrobna. Pozabite na C&C: Generals izgled, to biti mnogo boljše. Sami si boste namreč izbirali ali si boste ogledovali podanike s božjega pogleda tam nekje med oblaki, ali pa pogled čisto približali in se režali tegobam tisočih ljudekov na cestah. Jup, samo poglejte si slikice in trdno držite čeljust.

Očividno so si avtorji (Maxis) ogledali prejšnje dele dotične serije in se odločili, da ako bi naredili le njihov klon z nekaj dodatki, ljudstvo (->kupci) ne bi bilo ravno zadovoljno, kar bi pa pomenilo manj kupljenih izvodov. Maxis je pa le Maxis, podjetje, ki si lasti eno izmed najbolj prilubljenih licenc med pece igrami, tj. Sims, in bi jih resnično prizadelo, ako ne bi ustvarili stvora, ki ne bi nosil dobička. Zato so se odločili, da bo njihov najnovejši izdelek korenito spremenjen glede na prejšnje dele. A temelji seveda še vedno ostajajo isti. Vaša naloga je torej ustvariti Popolno mesto. Ni treba, da je ravno velikosti New Yorka. Pomembno je, da vse deluje. Vse. Čisto vse. Vse mora imeti svoje mesto, ljudstvo mora biti zdravo in zadovoljno, počutiti se morajo varno in kot del skupnosti.

Najpomembnejšo serijo novosti v SimCityu 4 lahko označimo pod skupnim imenom 'realizem'. To v resničnosti pomeni, da bomo deležni pravega vremena (lega in okolica mesta vplivata na vreme, prav tako pa tudi onesnaženost zraka), realističnih vplivov zgradb na okolje (postavite šolo v revno okolje in zvišala se vam bo stopnja izobraženosti ljudekov, a le na določenem območju, ne v celem mestu kot v trojki), razdelitve prebivalstva na bogate in vse ostale, prav tako pa naj bi bilo v špilu vse polno (ne)pomembnih, realističnih, podrobnosti. Ako se bo torej v predmestju vžgal požar, ne bo več tako samoumevno, da bodo gasilci takoj pripeketali in se lotili gašenja. Na njihovo hitrost gašenja sedaj vplivajo tudi prometnost ulic, lokacija požara, veter, ako so sploh pripravljeni na požar, et cetera. Pod ostale novosti lahko prištejemo tudi menjanje dneva z nočjo (in vizualna predstavitev le-tega) in končno možnost grajenja nekaterih stavb na neravnem terenu.

Tokrat bomo deležni večih vrst okolja: Chigago ob koncu stoletja, New York v petdesetih dvajsetega stoletja in napredni Houston v 21. stoletju. Seveda pa se bo vsak stil skozi čas spreminjal, in to veliko bolj detajlno kot v SimCity 3000, ko je bila edina novost napredka nova stavba.




Naslednja stran >>>

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.