Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 4.MAJ 2024

Red Shark

Rusi se vračajo! G5 je do sedaj neznan razvijalec iger, ki nas je osrečil z arkadno streljačino Red Shark; založili pa so jo pri ruskem Buka Entertainment. Koliko nas je resnično osrečil, pa boste prebrali v sledečih vrsticah....
Datum objave:
12.oktober 2002

Avtor:
Mitja Vreča
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  

Nekaj nalog je sicer izjemno zahtevnih, vendar se jih da fino rešiti v par poskusih(da vidimo, kako in v kakšnem zaporedju prihajajo nemške enote). Različnih tipov enot je bolj malo; obsojeni smo na protiletalske enote(AAA in flak), tanke, raketomete, padalce, jeepe in nekaj malega stavb(obrambni stolp, hangarji, rezervoarji z gorivom). Vse te enote so lepo vidne na radarju (jasno, saj smo iz 2010 leta:), če jih pa želimo uničiti z raketo, pa jih označimo in ustrelimo.


Klikni na sliko za večjo različico
Raketi sta dve različni-S8 in VIKHR. S8 je nevodljiva, a lahko sledi tarči (če namerimo v kvadratek), VIKHR pa je vodljiva in rabi čas. Zadene 100%, a to traja predolgo. Z topom pa uničujemo, ko na vsega zmanjka. Za uničenje ene enote (razen hangarjev in rezervoarjev) rabimo natanko eno raketo; sovragi pa seveda ne čakajo na bridko smrt. AAA, flak, obrambni stolpiči in raketometi so nam nevarni; moti pa naravnost ogromna količina predvsem prvih dveh enot (flak in AAA)-kot da so Nemci imeli 99% protiletalskih enot in 1% tankov. Celo igro tako streljamo in se izmikamo izstrelkom, kar je dosti težko-igra priporoča izmikanje, vendar je napad z višine priporočljiva taktika. Žal moramo to početi celotno igro(tudi na najlažji stopnji), kar igri odvzame čar divje arkade-rakete so vse prepočasne za hitro in natančno masakriranje, top pa je prešibek. Sovragov je ogromno, na koncu misije jih igra našteje tudi 300 komadov! Za vsako "dejanje" (uničenje) smo nagrajeni z lepo eksplozijo in dimom, ki se vleče nad razbitinami.


Klikni na sliko za večjo različico
Grafika je pravzaprav čudovita, natančna in hitra, še posebej raketiranje katjuš (raket kratkega dosega, montiranih na TAM-ov tovornjak:), enote so lepo modelirane, v pomoč pa nam je posebno okno(lahko ga tudi izključimo), ki nam kaže izbrano tarčo. Uporabno za natančno streljanje z topom, kadar nam zmanjka raket. Teren je izredno valovit (kot v Novalogic-ovih igrah), gosto razporejen z drevesi in naselbinami. Žal drevesa niso dovzetna za naše rakete, saj jih spuščajo mimo brez slabe vesti. Enako velja za sovražni ogenj. Naselja so zelo lepa, dovzetna za rakete (razen, če je prepovedano uničevati civilne objekte-tudi to navodilo slišiš v eni izmed nalog) in predvsem realno velika- ne pa po tri hišice skupaj. Ozemlja so velika, a razen sovragov na kritičnih točkah (ciljih) ni ravno gosto populiran. Zahtevnost je v rangu 500 mhz procesorjev z MX grafičnimi karticami. Nič kaj požrešnega, torej. Zvok pa je poglavje zase - fenomenalen. Komad v glavnem meniju sicer preseda po treh minutah, a nas v vsaki misiji pričaka rokerska mojstrovina, ki dvigne tempo.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
oktober 2002
Zvrst igre:
letalska arkada
Založnik:
Buka Entertainment
Razvijalec:
G5 Software



Vse slike iz igre (46)


>
Demo igre Red Shark
>
16.marec 2003:
Cheat igre Red Shark
>
Povezava na uradno stran igre Red Shark


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.