Nekaj nalog je sicer izjemno zahtevnih, vendar se jih da fino rešiti v par poskusih(da vidimo, kako in v kakšnem zaporedju prihajajo nemške enote). Različnih tipov enot je bolj malo; obsojeni smo na protiletalske enote(AAA in flak), tanke, raketomete, padalce, jeepe in nekaj malega stavb(obrambni stolp, hangarji, rezervoarji z gorivom). Vse te enote so lepo vidne na radarju (jasno, saj smo iz 2010 leta:), če jih pa želimo uničiti z raketo, pa jih označimo in ustrelimo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Raketi sta dve različni-S8 in VIKHR. S8 je nevodljiva, a lahko sledi tarči (če namerimo v kvadratek), VIKHR pa je vodljiva in rabi čas. Zadene 100%, a to traja predolgo. Z topom pa uničujemo, ko na vsega zmanjka. Za uničenje ene enote (razen hangarjev in rezervoarjev) rabimo natanko eno raketo; sovragi pa seveda ne čakajo na bridko smrt. AAA, flak, obrambni stolpiči in raketometi so nam nevarni; moti pa naravnost ogromna količina predvsem prvih dveh enot (flak in AAA)-kot da so Nemci imeli 99% protiletalskih enot in 1% tankov. Celo igro tako streljamo in se izmikamo izstrelkom, kar je dosti težko-igra priporoča izmikanje, vendar je napad z višine priporočljiva taktika. Žal moramo to početi celotno igro(tudi na najlažji stopnji), kar igri odvzame čar divje arkade-rakete so vse prepočasne za hitro in natančno masakriranje, top pa je prešibek. Sovragov je ogromno, na koncu misije jih igra našteje tudi 300 komadov! Za vsako "dejanje" (uničenje) smo nagrajeni z lepo eksplozijo in dimom, ki se vleče nad razbitinami.
Klikni na sliko za večjo različico |
Grafika je pravzaprav čudovita, natančna in hitra, še posebej raketiranje katjuš (raket kratkega dosega, montiranih na TAM-ov tovornjak:), enote so lepo modelirane, v pomoč pa nam je posebno okno(lahko ga tudi izključimo), ki nam kaže izbrano tarčo. Uporabno za natančno streljanje z topom, kadar nam zmanjka raket. Teren je izredno valovit (kot v Novalogic-ovih igrah), gosto razporejen z drevesi in naselbinami. Žal drevesa niso dovzetna za naše rakete, saj jih spuščajo mimo brez slabe vesti. Enako velja za sovražni ogenj. Naselja so zelo lepa, dovzetna za rakete (razen, če je prepovedano uničevati civilne objekte-tudi to navodilo slišiš v eni izmed nalog) in predvsem realno velika- ne pa po tri hišice skupaj. Ozemlja so velika, a razen sovragov na kritičnih točkah (ciljih) ni ravno gosto populiran. Zahtevnost je v rangu 500 mhz procesorjev z MX grafičnimi karticami. Nič kaj požrešnega, torej. Zvok pa je poglavje zase - fenomenalen. Komad v glavnem meniju sicer preseda po treh minutah, a nas v vsaki misiji pričaka rokerska mojstrovina, ki dvigne tempo.