Grafika: |
6 |
Zvok: |
6 |
Igralnost: |
7 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
8 |
Skupaj: |
68% |
|
|
Filmske licence so zmeraj problematične za igre. Nikoli ni 100% odličnih iger po filmih - izjema bi bil kak James Bond, večina pa je igranje uživansko. Po zaslugi vživetja v naš najljubši film, seveda. Zgodba se v grobem prekriva z filmsko - v deželi večnega ledu je biološka evolucija malce podivjala in rodila številne groteskne stvore, ki ubijajo ljudi. Sicer je virus nezemeljskega porekla, ampak pustimo to vnemar-stvori so še kako nevarni. Privzamejo obliko človeka (z obleko vred:) in v primernem trenutku prevzamejo svojo naravno obliko. Igra torej cilja na horror-survival žanr, ki ga obvladuje Resident evil serija. Skupnih točk je kar nekaj, povečini pa sta si igri vseeno zelo različni.
Klikni na sliko za večjo različico |
Sama igra se prične z prihodom glavnega junaka in treh kolegov v domnevno opuščeno vojaško bazo. Nato se hitro spravimo z viharja (ki nam po določenem času odžira zdravje-kolegom pa ne;) in vmes izvemo še nekaj stvari glede vodenja ekipe in načina igranja. Seveda pa lahko te namige tudi izklopimo in se prepustimo krutu usodi. No, najprej opazimo kamero, ki sledi igralcu. Možen je tudi prvoosebni pogled (ter merjenje v prvi osebi). Presenečeni ne boste nad pustolovskimi elementi, ki so zelo podobni saj-veste-kateri-igri. Uporabi ta predmet tam, da narediš to pa to. Predmeti so večinoma v drugem planu, saj večino igre popravljamo pokvarjene visokonapetostne omarice, ki odpirajo vrata naprej po stopnjah. Ker pa po poklicu nismo "štromarji", drugega kot pokvarjene varovalke ne znamo zamenjati - takrat pride na pomoč prvi NPC (non player controlled - oseba, ki je ne nadzoruje igralec). Inženir nam popravlja zapletenejše probleme, ki so nam nerešljivi.
Klikni na sliko za večjo različico |
Drugi poklic je seveda vojak. Specializiran za bojevanje je izurjen za klanje vsega premikajočaga se, manjkati pa ne sme doktor. Ta pa nas seveda zdravi, ko smo kritično ranjeni ali pa le opraskani. Zastonj, free, constenloss, dokler je živ oziroma človek:). S seboj lahko imamo največ štiri člane posadke, kar pa se bolj poredko zgodi-od nič do dva je bolj regularno. Nadzorujemo jih z priročnim menijem, ki hkrati tudi prekine igro. V tem meniju jih lahko oborožimo (pozneje v igri povečini nimajo orožja), jim darujemo municijo ali ukažemo premikanje oz čakanje na nas. Nič novega, pravite? O, nekaj pa je le novo-naši spremljevalci imajo poleg rdeče črte (kaže življensko energijo) še črto zaupanja(zeleno, tako kot v banki:)-če se obnašamo čudno ali jim odvzamemo orožje (ker nam municije primankuje), skratka-kot da smo okuženi, izgubljajo zaupanje. Najprej nam nočejo več slediti, nato pa nas tudi napadejo-če pride do tega.