Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 2.MAJ 2024

Anno 1503: The New World

Ste si kdaj želili potovati v 16. stoletje in iz ene ladje polne tovora in boljšega življenja željnih mornarjev ustvariti cvetočo kolonijo? Anno 1503: The New World vam omogoča točno to...
Datum objave:
10.maj 2003

Avtor:
Mitja Oberč

Igro je posodil:
Igro je posodil Colby d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  

Zgradbe imajo različne zahteve; za nekatere potrebujete samo denar, za druge pa še les, kamenje, opeke in določeno število prebivalcev. Nove zgradbe lahko gradite postopoma, saj se vam z rastjo kolonije odpirajo nove možnosti gradnje in pridobivanja blaga, ki ga lahko nato uporabite ali z njim trgujete.


Klikni na sliko za večjo različico
Zgradbe se delijo na več skupin in jih je ogromno. Prvo so tu stanovanjske hiše, s katerimi lahko povečamo število naseljencev. Nato so tu različne ceste, farme in plantaže, pridelovalne zgradbe (rudniki in podobno), pomorske zgradbe, vojaške zgradbe in zgradbe za posebne priložnosti. Vseh zgradb je ogromno, skupno jih je čez 250, kot lahko vidite na slikah iz igre. Vsako zgradbo lahko pred postavitvijo oz. izgradnjo po želji zasukate na štiri položaje, saj je napačna postavitev onemogoči dostop vozov in ljudi s ceste. Žal se zgradbe vidno ne gradijo, ampak se postavijo že zgrajene. Verjetno so avtorji s tem hoteli malo skrajšati igralni čas, saj že tako ali tako vse skupaj poteka precej počasi.


Klikni na sliko za večjo različico
Vendar bistvo delovanja kolonije niso samo zgradbe in njihove funkcije. Vse zgradbe, v katerih se kaj proizvaja ali predeluje, ima stroške obratovanja. Več zgradb pomeni višje stroške in to vas hitro lahko spravi v rdeče številke. Da ne bi kolonija propadla, je potrebno imeti tudi nekaj dohodkov in tukaj pride v poštev trgovanje z ostalimi narodi ali prodaja presežka surovin in blaga, ki se nakopiči v skladišču. Ko ladja s tovorom zapusti pristanišče, je potrebno paziti, da je ne napadejo pirati in ukradejo tovor, ki ga nameravate prodati Evropi ali kateremu drugemu narodu (Benečani, Azteki, Eskimi...). Z omenjenimi narodi lahko trgujete oz. živite v sožitju (če so živite na istem otoku), lahko pa jih podjarmite s surovo vojaško močjo.

Igralni vmesnik je na prvi pogled precej kompliciran, še posebno če niste nikoli prej igrali Anno 1602. Na dnu zaslona se nahaja pokazatelj stanja surovin in števila prebivalcev, zraven pa so tri ikone, ki prikazujejo zadovoljnost prebivalstva glede na potrebe. Ostali del vmesnika zavzame okno, v katerem lahko izbiramo zgradbe, preverimo statistike kolonije in shranimo igro. Malo edino moti položaj pokazatelja s številom surovin, saj smo ga navajeni gledati na vrhu, ne pa čisto na dnu.


Klikni na sliko za večjo različico
Glede na predhodnico Anno 1602, je Anno 1503 doživel napredek v grafiki in globini gradnje mesta, kar je pohvalno; v celoti gledano pa ni večjih inovacij. Kampanja je bolj obsežna in tudi scenarijev je več kot v predhodnici. Ravno pravšnji je tudi ekonomski model, ki ni ne preveč preprost, ne prezahteven; lahko pa vam hitro pokvari dan.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
28. marec 2003
Zvrst igre:
realnočasovna strategija
Založnik:
Electronic Arts
Razvijalec:
Sunflower



Vse slike iz igre (33)


>
Demo igre Anno 1503: The New World
>
7.december 2002:
Napoved igre Anno 1503: The New World
>
Povezava na uradno stran igre Anno 1503: The New World


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.