Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 19.APRIL 2024

Heroes of Might & Magic IV

Če igra prileze do četrtega dela, to pomeni, da te zasvoji v največ 30 minutah in zadrži poleg računalnika vsaj en mesec, kar vsekakor velja za HoMM 4...
Datum objave:
16.maj 2002

Avtor:
BN
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 3  


Grafika: 7
Zvok: 8
Igralnost: 9
Vrednost: 8
Subjektivno: 8
Skupaj: 80%
Za tiste redke posameznike, ki se niso še nikdar spopadli s Heroji magije in moči naj povem, da gre za potezno strategijo v fantazijskem svetu ob kateri lahko v miru pomalicamo svoj najljubši sendvič. Kar zna biti še kako pomembno, ko nam po več urah igranja zakruli v želodcu. Po uvodnem filmčku lahko izberemo med 6 bojnimi pohodi (campaigns) ali kupom scenarijev. Ne glede na to, kaj izberemo, se srečamo s tremi ključnimi elementi igre; heroji, mesti in boji.


Klikni na sliko za večjo različico
Heroji so kaveljci in korenine, ki v hude boje vodijo najrazličnejše kreature. Pri tem nabirajo izkušnje in postajajo vse močnejši in bolj prebrisani. Lahko napredujejo na mnogih področjih, tako v taktiki vojskovanja, kakor tudi magiji ali ranocelništvu, če omenim le nekatera. Za razliko od HoMM 3, kjer so borbe samo opazovali, sedaj v njih aktivno sodelujejo in celo umrejo. Da pa ni ves trud zaman, jih v bližnjem mestu lahko ponovno oživimo, ali rešimo iz zapora, v kolikor je bil boj izgubljen.


Klikni na sliko za večjo različico
V potepanjih po širnem svetu in številnih bojih se opremijo z orožjem, oklepom in čarobnimi predmeti, ki v spopadih s tesnim izidom lahko prevesijo tehtnico na njihovo stran. Heroje navadno pridobimo na začetku posameznega scenarija, če pa z npr. čarovnikom nismo zadovoljni in bi raje bojevnika, nov tip heroja najamemo, kje drugje kot v lokalni beznici (gostilna), ki jo, v kolikor je ni ob poti, lahko zgradimo v vseh mestih. Mesta je potrebno sprva zgraditi ali izboljšati. Za to potrebujemo sedem elementov: les, premog, živo srebro, kristale, žveplo, zlato in dragulje, katere najdemo ob poti ali črpamo iz rudnikov, ki jih je naš heroj osvojil.  Tako potrebujemo npr. za izgradnjo labirinta v katerem prebivajo minotavri, 3000 zlatnikov in 4 dragulje. Ko je labirint zgrajen,  pa lahko v njem najamemo minotavra ali več njih, za pičlih 230 zlatnikov kos.


Klikni na sliko za večjo različico
V vsakem mestu lahko izbiramo med kreaturami petih različnih stopenj, ki se odlikujejo z najrazličnejšimi sposobnostmi. Med moje favorite sodi zagotovo vampir iz Mesta Smrti, ki črpa moč in življenja iz krvi svojih nasprotnikov, zaradi česar je v tropu 50-100 posameznikov presneto huda nadloga. Pomembna novost HoMM 4 je ta, da se v vsakem mestu nahaja tržnica, kjer zamenjamo les in premog, tega imamo skoraj vedno na pretek, za kristale, dragulje ali kar nam že primanjkuje in ni potrebno iskati željenega rudnika po celem kraljestvu.

Izgradnja mesta in izbira kreatur v njem je zanimiva, zahtevna in zabavna že sama po sebi, a služi le kot predigra najpomembnejšemu elementu HoMM 4 -bojem.



Naslednja stran >>>



Čas izida:
28. marec 2002
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
3DO
Razvijalec:
New World Computing



Vse slike iz igre (8)


>
10.april 2003:
Cheat igre Heroes of Might & Magic IV
>
Povezava na uradno stran igre Heroes of Might & Magic IV


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.