Vožnja z volanom se vam bo tako kaj hitro zagnusila in prisiljeni boste pod prste vzeti tipkovnico, s katero bo vožnja sicer znosnejša, a še vedno daleč od idealne. Mimogrede, če je mogoče kdo med spoštovanimi bralci testiral demo verzijo prihajajoče igre Indy Car Series, bo ugotovil, da je tam težava z volanom povsem podobna. Verjetno je odveč omenjati, da je tudi prihajajoča igra delo Codemastersa, kar me napeljuje na misel, da gre bržkone za sistemsko napako, ki pa je tako očitna, da jih je lahko sram, še posebej pa tiste osebke, ki so imeli "jajca", da se podpišejo pod ekipo, ki je (naj bi) produkt testirala.
Klikni na sliko za večjo različico |
Ko se počasi sprijaznimo, da volana pač ne bo možno uporabljati, se s tipkovnico pod prsti podamo v sezono, natančneje tri zaporedne sezone (???), kjer se na osmih različnih prizoriščih spopademo s petnajstimi, žal ponovno izmišljenimi, konkurenti. Če ste v drugem delu lahko izbirali dirkalnik, boste tokrat prisiljeni koristiti zgolj Fordovo stvaritev, kar je sicer logično, glede na to, da vam na ušesa z valežanskim naglasom "šepeta" Nicky Grist in da za krmilom sedi Colin McRae, vendar pa vseeno pušča rahel občutek, da so vas zopet malce nategnili. Verjamem namreč, da bi se marsikdo med vami zelo rad v sezono podal s Subarujem, Mitsubishijem, Citroenom, morda Peugeojem… No, s slednjim se zagotovo ne boste podajali v boj, ker ga preprosto ni na voljo. Da ne bo pomote, modelov dirkalnikov je precej in z dobrimi rezultati pridobivate vedno nove, vendar se boste z njimi lahko preizkusili zgolj v sklopu prej omenjene "time trial" variante.
Klikni na sliko za večjo različico |
Preden se znajdete na štartu prve etape, se pred vami zavrti krajši nič kaj poseben filmček, s krajšo predstavitvijo "terena", nakar se znajdete v novem meniju, ki pa je tokrat precej drugačen od tistega, ki smo ga vajeni v dvojki. V ozadju se namreč nahaja kopica mehanikov, ki vneto pripravljajo vaše "orodje", opazite lahko Colina, kako pravkar daje intervju prikupni novinarki, da ne omenjam gledalcev, ki vneto spremljajo vsak gib svojega junaka. Pred dirko imate možnost, da na svojem dirkalniku nastavite zavore, prestave, motor, šasijo, vzmetenje, občutljivost volana (ha, ha…), nakar lahko vsako nastavitev posebej malce preizkusite na progi, pregledate (zelo preprosto) telemetrijo in ko ste zadovoljni z obnašanjem vašega Ford Focusa, se končno podate na progo.
Klikni na sliko za večjo različico |
Sam potek dirke je zelo realen in sicer lahko najprej opazujete predstavitev lastnega dirkalnika in ko ste končno na štartu, nato kakšnih dvajset sekund opazujete vse priprave na štart (tega se boste kmalu naveličali in preprosto stisnili enter), opazite lahko celo tekmovalca pred vami, kako se zažene na progo.