Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 18.APRIL 2024

F1 2002

Letošnja sezone formule 1 je prinesla novo moštvo Toyota in kar precej sprememb. Pri EA Sports so vse spremembe zajeli v najnovejšem nadaljevanju serija F1, ki sedaj nosi naslov F1 2002 in je zaenkrat edina F1 igra, ki je narejena po letošnji sezoni formule 1. Poglejmo kako se obnese ta najnovejša simulacija...
Datum objave:
27.junij 2002

Avtor:
Mitja Oberč
Bookmark and Share .
>> Stran 1 od 3  


Grafika: 8
Zvok: 9
Igralnost: 8
Vrednost: 8
Subjektivno: 9
Skupaj: 83%
Kot smo že vajeni, se po zanimivi uvodni animaciji znajdemo v meniju, v katerem je potrebno vnesti ime, izbrati dirkača, njegovo nacionalnost in moštvo. Tu se že vidi, da je F1 2002 res na tekočem, saj so v igri vsi dirkači, ki jih lahko vsako drugo nedeljo spremljamo na pribljubljenem tv kanalu. Najbrž ni potrebno omenjati, da je dirkačev 22, moštev enajst in skupno sedemnajst dirkališč. Dirkalnim veteranom bo takoj padel v oči novi Hockenheim (ko bodo ugotovili, da to naj bi bil Hockenheim), ki je od lanskega leta doživel kar krepko prenovo in je izgubil staro (dolgo in ravno) obliko. Lahko bi tudi rekli, da so progo diagonalno presekali na polovico. Kot kaže boste najvišje hitrosti lahko dosegali le še na Indianapolisu in v Monzi. To so bile najbolj vidne novosti, sedaj pa pojdimo kar k elementom igre. Načini igranja niso doživeli novosti: prvenstvo, posamezna dirka, prosti trening (lahko tudi privatni trening), šola vožnje (z arrowsovim dvosedom, trosedom in minardijevem dvosedom) in večigralski način, o katerem bom še pisal proti koncu.

Klikni na sliko za večjo različico
Med nalaganjem posamezne dirke si lahko ogledamo skico proge z imeni zavojev in hitrostmi, ki naj b bila tam dosežene. Nato pa se znajdemo v dirkalnem meniju, v katerem lahko spremljamo vreme, čase in uvrstitve dirkačev, kot tudi nastavitve dirkalnika, ki se od predhodnika niso spremenile. Edino kar me moti tu je dejstvo, da ni nikjer gumba za pospešitev časa. Zato boste morali dejansko čakati pravih petdeset minut, če boste hoteli izboljševati čas v zadnjih minutah. Kdor je pa prepričan, da ima zagotovljen pole position, lahko enostavno klikne na gumb finish session in tako zaključi s treningom ali kvalifikacijami.


Klikni na sliko za večjo različico
Obnašanje ostalih dirkačev je odvisno od stopnje težavnosti in agresivnosti. Višja težavnost jim omogoča doseganje višje hitrosti in tako boljših časov, agresivnost pa na to, koliko tvegajo. Z nastavitvijo agresivnosti na 100 odstotkov dirkači s pol dirkalnika vozijo po travi, v zavojih jih pogosto odnaša zadek ( to je bolj pogosto pri boljših moštvih). Nikakor pa ne agresivnost ne pomeni, da vas bo dirkač na vsak način hotel zriniti s steze. Zagotovo bo pa več nesreč in rumenih zastav, če bo agresivnost večja. Opazil pa sem, da skoraj večina dirkačev ne pozna pomena modre zastavice ali pa se zelo počasi umakne, pogosto ravno na napačno stran steze. Obnašanje dirkalnika je na splošno gledano skoraj enako kot pri predhodniku, torej ni čisto realno, ni pa preveč arkadno. Sicer pa serija F1200x ni nikoli slovela po hudo realističnem fizikalnem modelu.



Naslednja stran >>>



Čas izida:
junij 2002
Zvrst igre:
simulacija vožnje
Založnik:
EA Sports
Razvijalec:
Image Space



Vse slike iz igre (7)


>
1.november 2003:
Trainer igre F1 2002
>
Demo igre F1 2002
>
Povezava na uradno stran igre F1 2002


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.