Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 2.MAJ 2024

Gothic II

Znova se bomo podali na razburljivo pustolovščino, polno nepredvidljivih zapletov, krutih pošasti in zahrbtnežev; kjer bomo srečali tudi stare dobre prijatelje. Ali ste prepričani, da ste pripravljeni na to?
Datum objave:
19.julij 2003

Avtor:
Aljoša Sodja
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 4  


Klikni na sliko za večjo različico
Nabiranje izkušenj poteka kot v enici. Za ubito žival, opravljen kvest itd... dobivamo exp. točke. Ko jih imamo dovolj, dobimo 10 learning pointsov (od sedaj naprej v opisu LP).  Vlagamo jih v moč, natančnost in mano. Temu sledijo podskupine. Za close combat sta tu one handed skills in two handed skills, ki izboljšujeta udarce. Potem pa sta tu še možnosti vlaganja v bow in crossbow (sila uporabni orožji). LPje vlagamo še v razne spretnosti, kot je vlamlanje, alchemy (varitev napojev), strojenje kož, izdelovanje run...Za večno zanimivost poskrbi dejstvo, da paladin, katerega magija ni glavna lastnost, porabi 10LPjev za 5 mane, čarovnik pa ravno obratno. Posledično se spreminja tudi slog igranja. Magician bo po meču posegel le redko, dragon hunterji se zanašajo le in samo na moč, paladini pa so mešanica obojega.


Klikni na sliko za večjo različico
Kvesti v igri so pestri kot le kaj. Od osnovnega in nezahtevnega pobiranja pridelkov na kmetovi  njivi, pobijanja živali ki uničujejo pridelek, rubež denarja od kmetov ki nočejo plačati, iskanja zavojčkov stuffa po mestu (travce:) itd itd itd...Nalog je resnično veliko, in se ne ponavljajo, tako da človeku praktično ne more biti dolgčas. Žive stvari okoli vas so nadvse resnične. Tropi živali se gibljejo v skupinah (no, najmanj dva), in vas nekatere bolj razvite vrste tudi tako napadajo. Ostale lahko prelisičite in jih eno po eno izločite iz tropa, ter nato pokoljete. Meso spečete in pojeste, kožo, kremplje in ostalo nesnago ki jo mrtveci pustijo za sabo pa prodate. Ljudje večinoma stojijo več ali manj na istem mesto celo igro, le ponoči se spravijo v postelje. To malce moti, a tako pač je. So pa zato bolj življenjski ko pride do pretepa. Nasploh so zelo živčni (kako tudi ne, dežela je pred državljansko vojno, oblegajo jih orki in zmaji, poleg tega pa imajo v mestu še tolpo kradljivcev), tako da vas začnejo pozivati da spravite orožje kamor spada tudi če ga potegnete ven le za sekundo. Reagirali bodo tudi če vstopite v hišo, pridejo zraven njih živali, se v bližini odvija pretep itd... Vse to igri doda neko resničnost, kar je res super. Pomembnih ljudi ne moremo ubiti, le na tla jih spravimo, jim poberemo vso imovino (in obratno, če oni to storijo vam) preden zopet pridejo k zavesti.

Ljudi v igri pa je nemalo, in skoraj vsak ki ima nad glav(c)o napis z imenom bo imel za vas kako nalogo, ali pa vam bo imel za povedati kaj drugega.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
13. junij 2003
Zvrst igre:
RPG
Založnik:
JoWood Productions
Razvijalec:
Piranha Bytes



Vse slike iz igre (35)


>
6.oktober 2003:
Trainer igre Gothic II
>
16.junij 2003:
Cheat igre Gothic II
>
Demo igre Gothic II
>
11.julij 2002:
Napoved igre Gothic II
>
Povezava na uradno stran igre Gothic II


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.