Klikni na sliko za večjo različico |
Začeli boste z dvema bazama sredi ZDA (žal tudi začetne postavitve ne morete izbirati), malo skupinico vojakov in danim naborom orožja. Ko boste začeli igrati, se bodo po globusu pojavljale misije, ki se jih bo moč udeležiti. Te misije bodo imele različne cilje (v igri jih je bojda kar 100 različnih), razlikovale pa se bodo tudi po pomenu. Če vam bo odveč odleteti na kako nepomembno misijo, jo boste lahko prepustili zaveznikom. Tako je, v boju niste sami, čeprav ne boste nikogar videli. Z opravljanjem misij bodo vaši vojaki nabirali izkušnje in postajali vedno boljši, dobivali pa boste tudi nova orožja in opremo. Misije sicer bodo precej monotone, kljub zagotovilu razvijalcev, da ne boste doživeli enake postavitve zgradb, sovražnikov in podobnega. Sčasoma bo vse postajalo težje, orožja močnejša in tudi sovražniki vam bodo še preveč radi zagrenili igranje. Novinci v tem principu igranja se boste gotovo precej "lovili", medtem ko boste stari mački precej hitro dojeli vse skupaj.
Klikni na sliko za večjo različico |
Misije so drugi del igre, ki sem ga prej poimenoval kot taktični del. Vaša do sedem članska ekipa, ki jo lahko pred misijo opremite po želji z več kot petdesetimi orožji iz resničnega sveta, bo s helikopterjem odpotovala na izbrano misijo. Po namišljenem pristanku se boste znašli v taktičnem delu, kjer boste pred seboj zagledali vaše člane in ozemlje, na katerem se bo vse skupaj dogajalo. Vse skupaj bo na prvi pogled izgledalo kot realnočasovna strategija, a naj vas opozorim, da Command&Conquer stil tukaj ne obstaja. Vaši vojaki sicer lahko delujejo kot posamezniki ali kot ekipa; vsakemu lahko zastavite določeno pot in ukaze. Nato je potrebno pritisniti gumb za hitrost odvijanja igre in vojaki bodo izvršili ukaze. Pri tem lahko ob vsakem danem trenutku dogajanje zaustavite in dodelite nove ukaze. Zamenjate orožje ali si vzamete malo časa za premislek. Časa imate na pretek, nihče vas ne sili in preganja v nič nepremišljenega.
Klikni na sliko za večjo različico |
Sovražniki pod nadzorom računalnika se premikajo po mapi tako kot v in le v času, ko dogajanje ni zaustavljeno. Umetna inteligenca na prvi pogled ni nič kaj posebnega, sovražnik vas zagleda in začne streljati na vas, vi na njega in sčasoma podleže strelom. A vse ni tako preprosto, kot se zdi. Računalnik zelo dobro taktizira in vas bo, če ne boste pazljivi, zvabil v kako zasedo ali pa vas obkolil. Vse skupaj je nekakšen šah, le da poteka malo potezno, malo realnočasovno in vključuje orožja in veliko premikanja. Pri strelnih spopadih se vam bo na ikoni nad sovražnikom prikazala možnost zadetka, ob le-tem pa vsota točk škode, ki jo je sovražnik utrpel.