Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 28.APRIL 2024

UFO: Aftermath

Vas ob besedi X-COM preplavijo spomini na zgodnja devetdeseta? Potem vas bo UFO: Aftermath spomnil na dolge urice zabave, za katere ste mislili, da se ne bodo več vrnile...
Datum objave:
17.oktober 2003

Avtor:
Mitja Oberč

Igro je posodil:
Igro je posodil Colby d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 4  


Klikni na sliko za večjo različico
Začeli boste z dvema bazama sredi ZDA (žal tudi začetne postavitve ne morete izbirati), malo skupinico vojakov in danim naborom orožja. Ko boste začeli igrati, se bodo po globusu pojavljale misije, ki se jih bo moč udeležiti. Te misije bodo imele različne cilje (v igri jih je bojda kar 100 različnih), razlikovale pa se bodo tudi po pomenu. Če vam bo odveč odleteti na kako nepomembno misijo, jo boste lahko prepustili zaveznikom. Tako je, v boju niste sami, čeprav ne boste nikogar videli. Z opravljanjem misij bodo vaši vojaki nabirali izkušnje in postajali vedno boljši, dobivali pa boste tudi nova orožja in opremo. Misije sicer bodo precej monotone, kljub zagotovilu razvijalcev, da ne boste doživeli enake postavitve zgradb, sovražnikov in podobnega. Sčasoma bo vse postajalo težje, orožja močnejša in tudi sovražniki vam bodo še preveč radi zagrenili igranje. Novinci v tem principu igranja se boste gotovo precej "lovili", medtem ko boste stari mački precej hitro dojeli vse skupaj.


Klikni na sliko za večjo različico
Misije so drugi del igre, ki sem ga prej poimenoval kot taktični del. Vaša do sedem članska ekipa, ki jo lahko pred misijo opremite po želji z več kot petdesetimi orožji iz resničnega sveta, bo s helikopterjem odpotovala na izbrano misijo. Po namišljenem pristanku se boste znašli v taktičnem delu, kjer boste pred seboj zagledali vaše člane in ozemlje, na katerem se bo vse skupaj dogajalo. Vse skupaj bo na prvi pogled izgledalo kot realnočasovna strategija, a naj vas opozorim, da Command&Conquer stil tukaj ne obstaja. Vaši vojaki sicer lahko delujejo kot posamezniki ali kot ekipa; vsakemu lahko zastavite določeno pot in ukaze. Nato je potrebno pritisniti gumb za hitrost odvijanja igre in vojaki bodo izvršili ukaze. Pri tem lahko ob vsakem danem trenutku dogajanje zaustavite in dodelite nove ukaze. Zamenjate orožje ali si vzamete malo časa za premislek. Časa imate na pretek, nihče vas ne sili in preganja v nič nepremišljenega.


Klikni na sliko za večjo različico
Sovražniki pod nadzorom računalnika se premikajo po mapi tako kot v in le v času, ko dogajanje ni zaustavljeno. Umetna inteligenca na prvi pogled ni nič kaj posebnega, sovražnik vas zagleda in začne streljati na vas, vi na njega in sčasoma podleže strelom. A vse ni tako preprosto, kot se zdi. Računalnik zelo dobro taktizira in vas bo, če ne boste pazljivi, zvabil v kako zasedo ali pa vas obkolil. Vse skupaj je nekakšen šah, le da poteka malo potezno, malo realnočasovno in vključuje orožja in veliko premikanja. Pri strelnih spopadih se vam bo na ikoni nad sovražnikom prikazala možnost zadetka, ob le-tem pa vsota točk škode, ki jo je sovražnik utrpel.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
3.oktober 2003
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
Cenega
Razvijalec:
ALTAR interactive



Vse slike iz igre (90)


>
20.december 2003:
Popravek igre UFO: Aftermath
>
Demo igre UFO: Aftermath
>
6.oktober 2003:
Trainer igre UFO: Aftermath
>
29.september 2002:
Napoved igre UFO: Aftermath
>
Povezava na uradno stran igre UFO: Aftermath


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.