Klikni na sliko za večjo različico |
Ko zasilno pristanete na Halo, je vaša naloga, da poskušate odkriti preostale preživele vojake, s poveljnikom strmoglavljene ladje na čelu. Cilj je zbrati kar se da številčno ekipo in organizirati upor proti vztrajnemu sovražniku, ki si lasti Halo in je zato v veliki psihološki in vojaški prednosti. Tekom misij začnete z raziskovanjem samega jedra postopoma dojemati, kaj Halo pravzaprav je in tako vam na koncu ne preostane drugega, kot da ta sicer čudoviti planetoid za vedno izbrišete iz vesoljske prostornine. Igra je sestavljena iz več misij, ki so razdeljene na posamezne kontrolne točke, na katerih se igra samostojno shranjuje, tako da lastno shranjevanje ni potrebno, kar daje izredno tekoč občutek igranja. Če slučajno, oziroma bolje rečeno, ko umrete, se vam avtomatsko (in to zelo hitro) zažene zadnja shranjena točka in že lahko nadaljujete z igro.
Klikni na sliko za večjo različico |
Pri samem bojevanju lahko naenkrat koristite "zgolj" dva orožja ter dve vrsti ročnih granat (največ 2x4 granate). Mnogim se bo to zdelo malo, vendar pa ravno to daje igri poseben čar. Od vas namreč zahteva, da prilagodite svojo taktiko, tako da se nenehno odločate katera dva orožja boste nosili s seboj, pri čemer vsako pokriva določeno področje. Lahko bi rekli, da je od tipa sovražnika, samega prostora, oddaljenosti in še marsičesa odvisno, kaj boste uporabili. Vsega skupaj vam je sicer na voljo deset vrst orožij, ki jih večinoma poberete od sovražnika. Ta (sovražnik namreč) se pojavlja v različnih oblikah in ker vam ne želim pokvariti presenečenja naj povem le, da so posamezna bitja zelo posrečena in nadvse inteligentna. Tako se vam skrivajo za naravne objekte, uporabljajo ščite, kličejo okrepitve in celo zbežijo, ko jim ubijete najmočnejšega predstavnika. Seveda vas nekaj metrov naprej zopet pričakajo v okrepljeni zasedbi. Zelo zanimivo jih je celo poslušati, ko se s klici sporazumevajo (začuda govorijo angleško) in izražajo svoje ogorčenje, grozo nad nemočjo ali pa navdušenje, ko vas napolnijo s svincem, laserjem, eksplozivom in ostalimi "dobrotami".
Klikni na sliko za večjo različico |
Enako velja za vašo ekipo, kjer vojaki sodelujejo drug z drugim, se jezijo, ko ubijete njihovo trofejo ("hey, you stole my kill") ali pa celo začnejo streljati na vas, ko si privoščite nekaj hudo zgrešenih strelov v lastne vojake. Ko sedete za krmilo dodobra oboroženega terenca ali pa tanka se vam pridružijo pri vožnji, prevzamejo orožja in celo vriskajo od navdušenja, ko na kakšni naravni vzpetinici nežno poletite in pristanete na zelo učinkovitem vzmetenju. Samo gibanje, tako vas, vaših sobojevnikov, samih vozil, letečih strojev in sovražnikov je izredno realistično. Končno ima človek občutek, da imajo objekti dejansko težo, kar se še posebej nazorno pokaže ob spektakularnih eksplozijah, ko sovražnike odnese na vse strani ali pa ko nepričakovan zadetek nenadoma prevrne vašega terenca.