Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 6.MAJ 2024

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne je kljub svoji kratkosti solidna igra, v kateri boste ljubitelji akcije v navezi z dobro zgodbo uživali do zadnje minute...
Datum objave:
3.december 2003

Avtor:
Mitja Oberč

Igro je posodil:
Igro je posodil Mantis d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  


Klikni na sliko za večjo različico
Pot vas bo vodila po različnih okoljih. Igro boste začeli v bolnišnici, nadaljevali v skladišču in nekakšni strahov, streljanja pa ne bo manjkalo tudi po blokih, gradbišču, garažah in podobnih lokacijah. Kmalu boste lahko opazili revolucionaren fizikalni model, ki bo omogočal manipuliranje s praktično vsakim predmetov v igri. Lahko boste prevračali škatle, vse skupaj pa se bo v najboljši luči pokazalo med uporabo Bullet Time, ko bodo ob metanju granat sovražniki leteli bo zraku in v občasnih vmesnih sekvencah podirali police ali ne padali v jaške. Bullet Time je v Max Payne 2 doživel novo izvedbo, ki jo lahko imenujemo kar Bullet Time 2. Če smo v predhodnici v upočasnjenem času skakali na vse strani, bomo tokrat poleg te možnosti imeli še drugi Bullet Time način, v katerem se dogajanje le upočasni, posebni skoki pa niso možni. V tem načinu bo Max orožja napolnil veliko hitreje in pogosto na atraktiven način, ko pa bo merilec povsem poln, se boste lahko v upočasnjenem času premikali z normalno hitrostjo.


Klikni na sliko za večjo različico
Ta novost sicer deluje zelo super-junaško, vendar se boste nanjo morali kar lepo privaditi, saj bo v uporabi večino časa. Osebno sem prvi način Bullet-Time uporabil le parkrat, saj je novi način dovolj učinkovit. Nabor orožja se od predhodnice ni bistveno spremenil. Na voljo vam bodo pištole, puške, brzostrelke, granate, molotovke in ostrostrelski puški, orožja pa je vse skupaj malo manj kot pri predhodnici (a vseeno dovolj za pošten pokol, kot ga Max vedno pušča za seboj). Umetna inteligenca sovražnikov je na zelo visoki ravni, vendar boste kljub temu priča zatikanju ob vrata ali kopičenju na enem mestu. Igra ima tri težavnosti, ki vplivajo na število sovražnikov in pogostost zdravil. Višja kot bo težavnost igranja, več bo sovražnikov in manj bo zdravil po sobah. Ko boste igro končali na prvi težavnostni stopnji (kar vam naj ne bi vzelo več kot 6-8 ur), boste dobili dostop do ostalih dveh in pa načinov igranja New York Minute in Dead Man Walking.

New York Minute poznamo že iz predhodnice, tokrat pa gre le za tekmo s časom, kjer si boste v čim krajšem času prizadevali končati stopnjo. Dead Man Walking pa je nekaj povsem novega, kjer je Max ujet v izbranih prostorih, cilj pa bo čim daljše preživetje. Končni rezultat oz. rekord v preživetju bo moč v nedogled izboljševati, kar bo igro navidezno podaljšalo. Za ta način so razvijalci že izdali dodatne scenarije, v prihodnosti pa si gotovo lahko obetamo še kaj novosti.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
24. oktober 2003
Zvrst igre:
3D akcijska
Založnik:
Take 2 Games
Razvijalec:
Remedy Entertainment



Vse slike iz igre (201)


>
1.oktober 2008:
Galerija igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
Demo igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
22.oktober 2003:
Popravek igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
16.oktober 2003:
Trainer igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
16.oktober 2003:
Cheat igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
20.avgust 2003:
Napoved igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne
>
Povezava na uradno stran igre Max Payne 2: The Fall of Max Payne


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.