Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 29.APRIL 2024

Civilization III: Conquests

Po razočaranju nad dolgo pričakovanim večigralskim načinom, ki nam ga je prinesel prvi dodatek Play The World, smo tokrat končno dočakali tisto pravo nadgraditev te odlične igre...
Datum objave:
13.december 2003

Avtor:
Matjaž Plotajs

Igro je posodil:
Igro je posodil Colby d.o.o.
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  


Klikni na sliko za večjo različico
Kar se tiče vojaških enot moram omeniti dve povsem novi sposobnosti vaših bojevnikov. Prva je, da lahko v gruči sovražnih enot napadejo točno določeno enoto, druga pa nam omogoča, da že premagane enote zajamemo in spremenimo v neke vrste vojne ujetnike (beri delavce). Potem je tu še avtomatsko bombardiranje in pa precizno bombardiranje, s katerim lahko v mestu uničimo točno določeno vojaško infrastrukturo, medtem ko civilne pustimo nedotaknjene, saj jih potrebujemo, ko je mesto dokončno v naši lasti. Nekaj novosti je tudi v premikanju enot, kjer so številne težko zapomljive bližnjice ustvarjalci spremenili v gumbe, s katerimi lahko sedaj npr. iz gruče najrazličnejših vojaških enot hitro in enostavno premaknemo zgolj določeno vrsto enot. Nasploh je avtomatizacija osrednja nit kar se tiče novosti pri upravljanju z enotami, še posebej z delavci, kar prispeva k bolj tekočemu igranju. Sicer pa imajo tudi delavci nekaj dodatnih sposobnosti, kot je gradnja letališč, vojaških postojank, radarjev, barikad, počistijo lahko ruševine, onesnaženja, izsekavajo džunglo ter izsušujejo močvirja.

Conquests prinaša tudi nova pravila za dosego zmage. Še posebej zanimivo je pravilo, ki se imenuje "Elimination" in v bistvu pomeni, da tisti, ki izgubi eno samo mesto in to katerokoli, avtomatsko izpade iz igre… To zahteva popolnoma nove taktične pristope, še posebej kar se tiče intenzivne obrambe še tako nepomembnih "vasic", katerim sicer ne bi posvečali pretirane pozornosti. Če izberete "Regicide" pravilo, potem ima vsako ljudstvo po enega kralja (lahko tudi po več - "Mass Regicide"), ki se lahko premika in ima minimalno sposobnost obrambe. Če vam nasprotnik kralja zaseže, je vaše igre konec in zmaga tisti, ki s svojim kraljem kot zadnji ostane v igri.


Klikni na sliko za večjo različico
Še vedno je možno zmagati tudi po točkah, kjer pa sta dodana dva nova izziva. Poanta prvega je, da se na sovražnih teritorijih nahajajo določena področja, ki vam, če jih uspete zasesti, za vsak "turn" okupacije prinašajo po 25 točk. Točke prav tako dobivate ob uničenju sovražnih enot, zasedbi njihovih mest, za izgradnjo posameznih "čudes" ter nasploh z vašim tehnološkim razvojem. Drugi izziv pa je t.i. "Capture The Princess" varianta, ki je podobna igri, kdo bo prej zasegel sovražnikovo zastavo, le da je ta pravzaprav princesa, ki se nahaja na mestu, kjer ste (so) igro začeli in je ni mogoče premikati. Ko zajamete sovražnikovo princeso, se ta skupaj z vašimi vojaki vrne v vaše mesto in takšen podvig vam prinese 10 000 točk, nakar se princesa vrne nazaj v sovražnikovo bazo. V slučaju, da se nima kam vrniti, ker ste sovražnika popolnoma eliminirali, potem ostane pri vas in vam prinese še dodatnih 10 000 točk.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
14. november 2003
Zvrst igre:
potezna strategija
Založnik:
Atari Interactive
Razvijalec:
Firaxis



Vse slike iz igre (36)


>
12.april 2004:
Trainer igre Civilization III: Conquests
>
1.april 2004:
Popravek igre Civilization III: Conquests
>
17.november 2003:
Trainer igre Civilization III: Conquests
>
Povezava na uradno stran igre Civilization III: Conquests


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.