Klikni na sliko za večjo različico |
Kar se tiče vojaških enot moram omeniti dve povsem novi sposobnosti vaših bojevnikov. Prva je, da lahko v gruči sovražnih enot napadejo točno določeno enoto, druga pa nam omogoča, da že premagane enote zajamemo in spremenimo v neke vrste vojne ujetnike (beri delavce). Potem je tu še avtomatsko bombardiranje in pa precizno bombardiranje, s katerim lahko v mestu uničimo točno določeno vojaško infrastrukturo, medtem ko civilne pustimo nedotaknjene, saj jih potrebujemo, ko je mesto dokončno v naši lasti. Nekaj novosti je tudi v premikanju enot, kjer so številne težko zapomljive bližnjice ustvarjalci spremenili v gumbe, s katerimi lahko sedaj npr. iz gruče najrazličnejših vojaških enot hitro in enostavno premaknemo zgolj določeno vrsto enot. Nasploh je avtomatizacija osrednja nit kar se tiče novosti pri upravljanju z enotami, še posebej z delavci, kar prispeva k bolj tekočemu igranju. Sicer pa imajo tudi delavci nekaj dodatnih sposobnosti, kot je gradnja letališč, vojaških postojank, radarjev, barikad, počistijo lahko ruševine, onesnaženja, izsekavajo džunglo ter izsušujejo močvirja.
Conquests prinaša tudi nova pravila za dosego zmage. Še posebej zanimivo je pravilo, ki se imenuje "Elimination" in v bistvu pomeni, da tisti, ki izgubi eno samo mesto in to katerokoli, avtomatsko izpade iz igre… To zahteva popolnoma nove taktične pristope, še posebej kar se tiče intenzivne obrambe še tako nepomembnih "vasic", katerim sicer ne bi posvečali pretirane pozornosti. Če izberete "Regicide" pravilo, potem ima vsako ljudstvo po enega kralja (lahko tudi po več - "Mass Regicide"), ki se lahko premika in ima minimalno sposobnost obrambe. Če vam nasprotnik kralja zaseže, je vaše igre konec in zmaga tisti, ki s svojim kraljem kot zadnji ostane v igri.
Klikni na sliko za večjo različico |
Še vedno je možno zmagati tudi po točkah, kjer pa sta dodana dva nova izziva. Poanta prvega je, da se na sovražnih teritorijih nahajajo določena področja, ki vam, če jih uspete zasesti, za vsak "turn" okupacije prinašajo po 25 točk. Točke prav tako dobivate ob uničenju sovražnih enot, zasedbi njihovih mest, za izgradnjo posameznih "čudes" ter nasploh z vašim tehnološkim razvojem. Drugi izziv pa je t.i. "Capture The Princess" varianta, ki je podobna igri, kdo bo prej zasegel sovražnikovo zastavo, le da je ta pravzaprav princesa, ki se nahaja na mestu, kjer ste (so) igro začeli in je ni mogoče premikati. Ko zajamete sovražnikovo princeso, se ta skupaj z vašimi vojaki vrne v vaše mesto in takšen podvig vam prinese 10 000 točk, nakar se princesa vrne nazaj v sovražnikovo bazo. V slučaju, da se nima kam vrniti, ker ste sovražnika popolnoma eliminirali, potem ostane pri vas in vam prinese še dodatnih 10 000 točk.