Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 27.APRIL 2024

Grand Prix 4

Serija GrandPrix se nadaljuje. Trenutni član družine nosi številko 4 in kljub svoji svežini, so pri Simergyju napovedali, da je v razvoju že peti del. Kaj drugega jim tako ali tako ne ostane, saj je EA s svojo serijo F1, le boljši in boljši, medtem ko Geoff spi na krilih slave. Je GP4 superiorno nadaljevanje družinske tradicije GrandPrix, ali pa je samo grdi raček?
Datum objave:
1.julij 2002

Avtor:
Jože Rožman
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 4  


Osnovne nastavitve so pač osnovne nastavitve in z njihovo uporabo ne boste najhitrejši, bo pa vaš bolid zelo stabilen. Seveda bo treba za hitrejše čase pošteno zavihati rokave in stopiti v garažo, medtem ko si bodo bolj leni osebki nastavitve preprosto sneli z interneta, ko se jih bo nabralo dovolj. In ravno takim lenuhom je namenjena Gpaedia, nekakšna mini enciklopedija formule1 s sezono 2001 (ja, zopet ni tekoče sezone). V Gpaediji boste našli predstavitev vseh prog in njihove značilnosti. Za naše lenuhe pa je tukaj gospod Mark Hamilthon, ki nam s pomočjo videa predstavi bolid F1 tudi od znotraj. Tako boste lahko videli kaj so damperji, kje so vzmeti in kakšne so, kaj so ARBji… Prav tako nam gospod Mark pove, kako nastaviti svoj avto in na kaj vpliva posamezen del bolida (torej damperji, vzmeti…). Zelo poučno in zanimivo.

Kot sem že omenil je sezona v GP4 lanska, torej sezona 2001. To zna motiti marsikoga, verjetno bodo (smo) nad tem navdušeni le ljubitelji Mike Hakkinena, saj ta še vedno guli svoj sedež pri McLarnu. Kot narekuje nepisano pravilo, so vsi bolidi pobarvani zelo na silo, oziroma na hitro. Zato se ni bati za razne popravke v obliki pobarvanih bolidov, sezone 2002 in še marsičesa. Prav tako je v igri še stari Hockenheim, kar zna iti marsikomu na živce, posebej tistemu ki si želi dirkanja po novem, spremenjenem Hockenheimu, po katerem se bodo letos podili vozniki F1. Sezona 2001, torej dvorezen meč.


Klikni na sliko za večjo različico
Druga stvar je umetna inteligenca, ki se sploh ne more primerjat z inteligenco voznikov lanske sezone. V bistvu je njena koda identična tisti iz GP3. Zakaj? Ker počne iste neumnosti kot prej. Kje drugje je možno že na startu prehiteti petnajst ali celo več voznikov kot samo v GP4? V Monzi ni noben problem priti iz zadnjega mesta na šesto ali celo višje. Tako daj e umetna inteligenca, res umetna. Nasploh zna biti prvi krog pravi pekel, posebej če ste preveč agresivni. Pred prvim ovinkom se kolona namreč tako zelo strne, da je potrebno zavirati 100 metrov prej, kot je to v navadi. Prav tako pri naslednjem zavoju. Skratka, več kot imate voznikov pred seboj, prej morate zavirati, saj imajo računalniško vodeni bolidi očitno takšne zavore kot vozniki formule 1000. Raje previdno pri zaviranju, saj nikoli ne veste v koga se lahko zaletite. Naslednji hec je prehitevanje iz zavetrja. Če prehitevate vi gre vse lepo in fajn.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
junij 2002
Zvrst igre:
simulacija vožnje
Založnik:
Infogrames
Razvijalec:
Simergy



Vse slike iz igre (19)


>
12.marec 2002:
Napoved igre Grand Prix 4
>
Povezava na uradno stran igre Grand Prix 4


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.