Igralec.com - spletna revija za PC igre
Igralec.com
DomovNovicePC igreHardverDownloadForumi
ISKANJE:
Opisi Napovedi Datumi izidov Galerije Nasveti
  ISSN: 1581-453X 29.APRIL 2024

Emperor: Rise of the Middle Kingdom

Najprej je prišel Cezar (Rim), nato je prispel Pharaoh (Egipt), in sedaj je tu, glej no glej, Emperor: Rise of the middle kingdom ( Kitajska). Na prvi pogled se zdi da ga od predhodnikov (predvsem Pharaoha) loči le daljše ime, a kmalu boste videli da temu ni čisto tako.
Datum objave:
23.september 2002

Avtor:
Aljoša Sodja
Bookmark and Share .
<<   >> Stran 2 od 3  

Nevem s pomočjo koga ali česa je računalu ponovno uspelo v pičlih dveh minutah zgraditi tolikšno vojsko. Uporabljate lahko tudi čete vaših zaveznikov, a to jim vsaj ponavadi ni preveč všeč, zato jim prej raje ponudite kakšno darilce.

Vojskovanje ( ki pravzaprav ni toliko pomemben element igre, u bistvu bi raje videl če ga sploh ne bi bilo, a je pač to nujno zlo) poteka...Da, prav ste uganili, podobno kot v "predhodnicah". Postavimo bajturo kjer se vojaki natrenirajo, notri navržemo orožje, in ven priskaklja vesel vojak. Slednjih je kar nekaj, od konjenika, pešaka, lokostrelca pa do katapulta. Bojevanje seveda ni nevem kako spektakularno. Posebej hecno je naslednje. Ko napadate z nekaj pešaki in nekaj konjeniki, bodo konjeniki na zemljevidu že pri sovražnem mestu, medtem ko bodo pešaki komaj zapustili vaše mesto. Logika? Ne, pač pa še ena površnost v igri... Okoli mesteca lahko postavite tudi zid, z vso potrebno navlako (mestna vrata, stolpiče), kar je dokaj uporabno, saj menda nočete videti da se sovrag razpase po celem mestu.


Klikni na sliko za večjo različico
Kasnejši problem, ki zahteva veliko mero znanja, je tudi uravnavanje (ne)zaposlenosti. Namreč s tem ko hiša napreduje po razredih razvitosti, se tudi povečuje/zmanšuje prostornina hiše. In čeprav imate polna skladišča hrane, se bo včasih zgodilo da bo raznašalecu hrane (ja, folk je še vedno tako len da jim morajo hrano prinesti na dom) zmanjkalo jedače na vozičku, in se bo moral vrniti nazaj na trg. Medtem pa bo par hiš ostalo brez hrane, in bodo nazadovale, pri tem pa vrgle na cesto precej ljudi. In tako bo kar naenkrat mestu primanjkovalo veliko delavcev. Nič lažjega, pač postavimo nove hiše, ljudje pridejo, in vse je ok. He he, to vi mislite. Vse bo dobro dokler hiše, ki so prej na cesto zmetale ljudi, zopet ne dobijo hrane, vanje pridejo dela željni ljudje, in glej no glej, kar naenkrat imate 10% nezaposlenost. Ja, Emperor je v slogu predhodnikov še vedno odlično težka igra, in kar nekaj vode bo preteklo da jo boste obvladali do najmanjših potankosti, kakršno sem navrgel nekaj vrstic višje. A ko jo boste obvladali, vam bo dobesedno zaigralo srce. Na sredi mesta velikanski tempelj, okoli pa lepe hiše, ki imajo vse kar hočejo, cvetoči vrtovi, varuje vas mogočni Kitajski zid sosednja mesta vas ljubijo, dajejo darila, vojska ki se je boli ves Kitajski svet...ja, razvijalci so zopet zadeli v polno, saj se v tem špilu lahko počutite res mogočnega (ali pa slabotnega :)

Novost je tudi igranje preko spleta, kjer si vnaprej zgradite mesto, potem pa se lahko pomerite z pravimi nasprotniki bodisi v dvoboju, bodisi z njimi sklepate trgovske poti, ali zavezništva.



<<< Prejšnja stran Naslednja stran >>>



Čas izida:
september 2002
Zvrst igre:
realnočasovna strategija
Založnik:
Sierra Studios
Razvijalec:
Impressions Games



Vse slike iz igre (8)


>
Demo igre Emperor: Rise of the Middle Kingdom
>
Povezava na uradno stran igre Emperor: Rise of the Middle Kingdom


>
30.april 2004:
Colin McRae Rally 4
>
16.april 2004:
Far Cry
>
10.april 2004:
Battlefield Vietnam
>
26.marec 2004:
Crazy Taxi 3: High Roller
>
11.marec 2004:
Delta Force: Black Hawk Down: Team Sabre

Igralec.com O igralec.com  |  Kolofon  |  Pridružite se nam!  |  Sodelovanje s podjetji  |  Oglaševanje  |  Varovanje zasebnosti
© 1999-2022 Igralec.com. Vse pravice pridržane. Pravni pouk.