Če se vam je igra Tom Clancy's Splinter Cell zdela prelahka ali pretežka, gotovo ne boste imeli enakih težav z njenim prihajajočim nadaljevanjem. Predstavnik UbiSofta je razkril, da bo Splinter Cell: Pandora Tomorrow uporabljal prilagodljivo umetno inteligenco, ki bo igralnost naredila lažjo ali težjo glede na sposobnosti igralca.
Klikni na sliko za večjo različico |
Nekaj takega je bilo že moč videti v igri
Max Payne 2, kjer se je težavnost spreminjala glede na količino sovražnikov in "painkillerjev" v posamičnih stopnjah; Pandora Tomorrow pa bo stvar popeljala še korak dalje. Umetna inteligenca bo spreminjala potek zgodbe in s tem tudi kriterije za uspešno opravljanje misij. S tem bo igra nudila približno enako mero zabave vsem igralcem, saj ne bo več potrebno večkrat opravljati določeno misijo (in nad vsem skupaj obupati), ker bo igra poskrbela, da boste napredovali. Splinter Cell: Pandora Tomorrow izide 26. marca za PC in vse konzole.