Grafika: |
9 |
Zvok: |
10 |
Igralnost: |
9 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
10 |
Skupaj: |
91% |
|
|
Še pomnite prvega C&C-ja (ne wiskija:), ki je postregel z vsem, kar si je naše srce poželelo? Dve strani, super enote, lepa grafika, nedolgočasne naloge, skratka, igra je zagotovo še bolj zabila temelje strategij, kot jih je pred njim (za mnoge še boljši) Dune 2. Nato je prišel Command & Conquer: Red Alert, ki je imel vse dobre lastnosti C&C-ja, z logičnimi izboljšavami (grafika, strani, igralnost). Z C&C: Tiberian Sun, ter RA2 so Westwoodovci le potrdili, da nas z serijo Poveljuj in Zavzemi ne bodo pustili na cedilu, kot so nas pri seriji Dune, spomnite se le ponesrečenega Dune 2000 ter Battle for Dune (zaradi teh dveh iger imam še danes nočne more). In neglede na vse uspehe v seriji C&C, sem bil kar se da pesimističen glede Generalov, saj nisem povesem zaupal EAjevcem (da, Westwooda ni več). A razočarali me niso, zatorej preidimo iz zgodovine v sedanjost.
Klikni na sliko za večjo različico |
Z Generali so EA-jevci vrgli v smeti prejšnji grafični srček in izdelali novega (SAGE). Skupaj z njim, so zadegali stran tudi GDI in NOD strani, katere smo vodili v prvih dveh igrah (v seriji RA kajpakda poveljujemo Rusom in Američanom). Tako so na plan privlekli z sedanjim resničnim stanjem slične strani - Kitajce (namesto njih bi morda bolj sedla Severna Koreja, hehe) teroristično skupino GLA (Global Liberation Army) in seveda Ameriko. Glavni trn v peti rumenokožcem in čezlužnikom so teroristi, ki več polagajo na skrite napade, akoprav se da opraviti misije tudi na normalen, masoven način. Amerika si pomaga z malce dražjimi zadevami, in so nasploh bolj prefinjeni, dočim so Rusi emm Kitajci ( podobnost med Red Alertovimi Rusi ter Generalovimi Kitajci je namreč velika) ameriško nasprotje. Močni tanki, kruta orožja, pa je delo opravljeno.
Klikni na sliko za večjo različico |
Ko pridete v igro, vas na začetku pričaka tipičen C&C-jevski filmček, zelo pa so se izkazali z ozadjem v meniju. Moram reči, da je to eden boljših menijev sploh, in lahko bi ga gledal v neskončnost. Na voljo so kajpakda standardne možnosti, solo play inu multyplayer. Na začetku puščavničkega načina lahko opravite še trening, ki je dobrodošel nikakor pa ni nujen, saj je osnova ista. Igrati začnete lahko s katero koli stranjo, le da so napisane po vrsti, prva Kitajska, druga GLA tretja pa Ameriška. Taka je tudi težavnostna stopnja, najtežja Ameriška in najlažja Kitajska. Sicer pa so težavnostne stopnje tako kot je to že v navadi tri, fora je le v tem da je prva tako nerazumljivo lahka, da se dobesedno z levo roko sprehodite skozi igro.