Grafika: |
9 |
Zvok: |
8 |
Igralnost: |
8 |
Vrednost: |
8 |
Subjektivno: |
9 |
Skupaj: |
83% |
|
|
UbiSoft je leta 1995 začel serijo arkadnih iger z naslovom Rayman. Glavni junak je risani lik, ki ga je moč prepoznati po tem, da nima udov; ima pa dlani in stopala. Že prvi prvem delu serije, ki je bil prava mala uspešnica, se je za to igro navdušilo veliko igralcev. Novembra 1999 je bilo izdano nadaljevanje te igre, ki se je imenovalo Rayman 2: The Great Escape. V tem delu je serije prestopila iz 2D sveta v 3D okolje, kar je omogočalo več svobode gibanja in nove možnosti igralnosti. Z več kot štirideset stopnjami, nenasilno igralnostjo in številnimi ugankami, je igra dobila odlične ocene. Konec marca pa smo dočakali najnovejši del serije, Rayman 3: Hoodlum Havoc. Pa poglejmo, kakšen napredek predstavlja.
Klikni na sliko za večjo različico |
Po ogledu filmčkov razvijalcev, se znajdemo v nekakšnem pred-meniju, kjer kamera potuje po okolju iz igre. Za vstop v glavni meni je potrebno pritisniti Escape, kot smo najbrž že navajeni pri konzolnih igrah. V glavnem meniju so na voljo možnosti nove igre, nadaljevanja igre, nastavitve, album slik (ki jih posnamete) in seveda izhod. Nastavitev ni kaj dosti za spreminjati, po želji se lahko priredi tipke, če ne igrate na joystick ali gamepad. Nato je najbolje kar začeti z zabavo. Najprej si lahko ogledate uvodni filmček, ki vam bo več ali manj povedal zgodbo, nato pa se začne prava zabava. V prvi nalogi je potrebno pobrati vse rdeče kroglice, s katerimi si Rayman napolni energijo. Tukaj mu še pomaga prijatelj, s katerim skupaj letita. Ta zeleni zmajček vas nato spremlja skozi del igre kot vodič.
Klikni na sliko za večjo različico |
Že v prvi nalogi je moč opaziti, da Rayman tokrat nima niti dlani. To je sicer le začasno, saj jih dobi, ko reši prijatelja, s katerim nato preživi preostali del igre. Če se spomnite na predhodne dele, je Rayman metal dlani v nasprotnike. Dalj časa kot jih je vrtel, bolj močan je bil udarec. Tako je tudi v tem delu serije, a udarec se sedaj dopolni s priboljški, o katerih bom natančneje pisal v naslednjem odstavku. Drugače pa bo vaše igranje sestavljeno večinoma iz tekanja sem ter tja, skakanja in plezanja; vsake nekaj časa pa si boste blažili padec z vrtenjem las (kot helikopter), kar je stali trik Raymana, a še vedno uporaben. Občasno se najde kaka bonus misija, v kateri je potrebno deskati po ploščadih, vendar večinoma boste delali to, kar sem prej omenil.
Novi so tudi priboljški v pločevinkah, ki pridejo v različnih barvah in dajo junaku različne zmožnosti; dostopni pa so v posebnih primerih.