Klikni na sliko za večjo različico |
Edina prava nevarnost, na katero moramo biti pozorni pri sovražniku, so streli iz RPG minometov oz. iz statičnih 50mm brzostrelk. K slabi igralnosti pripomore še dodatna bebavost vaših soborcev, saj so daleč od elitnih enot prave vojske. Zaradi odprtosti terena, se velikokrat na primer zgodi, da streljajo na svoje prijatelje, če le ti stojijo na poti med njimi in sovražnikom. No če je treba ubiti le tega, seveda niso tako dobri strelci, zato ne gre preveč računati na njihovo pomoč. Še najbolje je če se zagozdijo ob kakšno pregrado in tam ostanejo med tem ko mi lepo opravimo zadano nalogo. Verjetno ni potrebno omenjati, da če umre preveč naših "pomočnikov", je naloge seveda konec.
Klikni na sliko za večjo različico |
Igra deluje izjemno nerealistično. Poleg prej omenjene slabe UI, nas zmoti še mnogo stvari. Z nekaj streli iz navadnega orožja lahko razstrelimo katerokoli vozilo. Kako zoprno je to, se izkaže v misijah, kjer je razstreljeno vozilo lahko naš prevoz in moramo zato ubrati pešpot in za kazen poslušati še podrejene vojake, kako se zgražajo nad dejstvom, da bo potrebno pešačiti. In sprašujem se, če se streljanje v vozila tako hitro pozna, zakaj potem streljanje v druge objekte, npr. hiše in drevesa, nima učinka. Prav tako me zmoti zvok. Ta je pri strelih orožja avtentičen, v ostalih elementih pa ga ni opaziti. Nasprotniki očitno nimajo daru govora, prav tako pa ni nobenih zvokov iz narave. Napak je torej kar precej, a poglejmo si sedaj še kakšno dobro plat igre.
Klikni na sliko za večjo različico |
Odrešitelj ob pravem trenutku je večigralski način. Novi tereni nam dajejo tokrat še več užitka v boju proti drugim igralcem. Izdelani naj bi bili tako, da bi čimbolj onemogočali kampiranje sniperjev na določenih mestih in to se izkaže kot zelo uporabno. Na NovaWorld je na voljo skupno 40 novih map, na katerih lahko sodeluje do 50 igralcev hkrati. Možnosti boja so deathmatch, skupinski deathmatch in King of the hill način, kjer je zmagovalec tisti, ki najdlje okupira vročo točko. Zelo dobro so v igro vpeljali tudi progresivne točke množenja (ponovnega vključevanja v igro ob smrti). Razporejene so tako, da igranje postavlja večji izziv. Mape se lahko tudi obračajo, tako da modra in rdeča ekipa ne začneta vedno na istem mestu. Način bojevanja ne poteka v tako hitrem tempu kot na primer pri COD, kar je posledica velikosti terena in ni nujno slaba stvar.
Kar dobimo torej z dodatkom Team sabre, je obilo zabave ob igranju preko Interneta. Morda manjkajo še kakšna prevozna sredstva v tem načinu, a to nas ni tako zelo motilo, saj se bomo lahko navduševali nad novimi mapami. Na drugi strani imamo enoigralski način, ki je veliko razočaranje in vse kar lahko rečem je, da potrebuje še veliko dela, če hočejo razvijalci ostati konkurenčni ostalim naslovom tega žanra.