Grafika: |
4 |
Zvok: |
5 |
Igralnost: |
2 |
Vrednost: |
6 |
Subjektivno: |
1 |
Skupaj: |
39% |
|
|
Ko prispemo v glavni meni, nas pričaka znana razporeditev elementov. Nič ni novega, nič ni stran odvzetega in takoj se lahko začnemo streljati. Kampanja je linearna (nazadovanje od vsaj deloma nelinearnega prvega dela), skupaj jo drži le besedilo, ki ga bere zdolgočasena tajnica generala Powela. Po ogledu taktične karte (podobnega izgleda kot clovek ne jezi se - na talibana:) se odpravimo v orožarno, kjer ne najdemo ničesar, kar ne bi bilo že v Land warriorju-z to izjemo, da lahko izberemo AK47 kalashnikov, namesto, da bi ga pobrali z bojišča. Na voljo so tako mp5, styer, psg, barret m249 SAW in še nekaj dodatnega orožja, kamor spadajo pištole(neuporabne), rakete, kevlar in ročne bombe. Nato si blagovolimo izbrati lik, z katerim bomo igrali. Kot sem že omenil, so na voljo specialisti, ki pripadajo različnim rodovom različnih vojsk tekom sveta. Od angleških SAS-ovcev, avstralskih nevem-kaj-so-že, do ameriških specialistov, kot so delta force, marine recon etc. To so le preimenovani in z novim skinom (kožico v igri) olepšani poklici iz land warriorja! Novalogic, sram te bodi!
Klikni na sliko za večjo različico |
Ko vpademo v igro, opazimo naslednje: špil je dobesedno duhamoren, med dolgimi pavzami od ene točke do druge je le prazen teren, ki ga morate preteči. Višina vam prinese 5% taktične prednosti, prikritost je eno figo vredna, najbolj pa zbode v oči obljubljen realizem. Najprej nam pade v oči soliranje glavnega igralca proti armadi talibanov. Nikjer na svetu je pošiljajo tako dragocenih ljudi samih v boj. Poklici ne pomagajo ama nič, saj je vseeno ali je za puško ostrostrelec ali povodni mož. Na voljo nam je taktična karta, kjer so ukazi za soborce, ampak njih ni od nikoder. Cilji so vedno enak i-uniči, uniči, najdi (kar pomeni uniči in najdi po uničenju). Prikrit napad se obrestuje prav tako kot frontalni. V pomoč nam je daljinsko vodeno letalo, z katerim "zoom"-amo teren in išcemo sovrage. Zadeva je fantastično nevodljiva in neuporabna, saj se nič ne vidi. Umetna inteligenca je neobstoječa. Udi štrlijo iz vseh zidov, kotov in omar. Talibani so ostrostrelci ali pa te ne zadanejo z enega metra. Odvisno od momenta in količine prostega pomnilnika v računalniku, očitno.
Večigralnost je ena najsvetlejša točka igre; omogoča igranje preko interneta (zastonjski namenski strežnik), TCP/IP-ja (en igralec postavi strežnik in ostali se priklopijo gor), ali lokalna mreža. Lag-a ni praktično nikjer, igra teče lepo in je veliko bolj zabavna kot v solo načinu. Igrajo se seveda lahko vse stopnje z respawnom itd.