Klikni na sliko za večjo različico |
Ena glavnih privlačnosti igre je prav gotovo grafika, oziroma bolje rečeno natančnost, ki je res neverjetna. Ko približate pogled, vas ne čaka kup grdih kvadratkov in valjev, ki naj bi bili ljudje (kot pri C&C: Generals), ampak do potankosti izdelane teksture. Videli boste ljudi na pločniku, prometni zastoj na cesti, ko zgradite cesto, pridejo delavci in jo naredijo. Isto velja za stavbe, ki so prav tako izdelane do potankosti. Dovolj pove podatek, da lahko skoraj prebrskate po smeteh na dvorišču hiše. Pa tudi ostale stvari, ne le podrobnosti, so dobre. Naprimer mesto ponoči (lahko igrate podnevi/ponoči, ali pa izmenjujoče), ko se prižgejo luči. Res dih jemajoče. Ali pa zjutraj, ko je mesto rahlo obsvetljeno, ali pa ko bruha vulkan, ali ko izstrelijo raketo... našteval bi lahko še pa še.
Klikni na sliko za večjo različico |
Seveda se v igri ne bomo podili le na terenu - velik del posla se dogaja v številkah. V raznih grafih si lahko ogledujete prav vse, od onesnaženosti vode in zraka, do prometnih zamaškov, namestitev revnih in bogatih itd... Glavna zanka je v bistvu to, kako postaviti mesto da bo ustrezalo vsem. Če damo industrijske cone preblizu stanovanjskim naseljem, se bodo simčki pritoževali da jim jutranja porcija smoga ne ugaja. Če industrijske cone odmaknemo, jim bo šlo v nos to, da so predaleč ker se neradi furajo čez celo mesto do služb. Da zares obvladate take stvari, bo potrebno precej prakse, in potrplenja. Tudi začetno število denarja (100 tisoč $) hitro poide in na poti do velemesta boste prejkoslej par mesecev preživeli v minusu. Omeniti velja tudi odličen land editor, v katerem si izdelamo svoje mape. Ponuja vse, kar od njega pričakujemo in je res na mestu.
Klikni na sliko za večjo različico |
Sedaj pa še tisti neljubi del vsakega opisa - zamere. Malce sem bil razočaran, ker v igri ni bilo sprehoda po mestih, kot je bilo videti iz predstavitvenih filmčkov. To bi res postavilo piko na i, saj si verjetno vsi želimo pogledati mesto od blizu, iz prve perspektive. Špil tudi ne omogoča čisto prostega obračanja kamere, obrnemo jo lahko le v štiri smeri (ok, vem da sem dlakocepski :). Potem je tu zoprno shranjevanje, ki je od teh treh zameric morda še največja, in bi jo lahko najlažje odpravili, pa je niso. Shranjevanje namreč traja okoli 20 sekund, kar je dokaj živce parajoče. Saj veste da se medtem ko čakate da se igra shrani vsaka sekunda zdi celo večnost. Poleg tega številka 20 postane še večja ko imamo velika mesta.