Čas izida:
19. maj 2006 |
Zvrst igre:
komandovščina |
Založnik:
Ubisoft
|
Razvijalec:
GRIN
|
|
Piše se leto 2013. Ameriška vojska je razvila in seveda lahko sedaj pošlje na bojišče Integrirani Borilni Sistem (IWS - integrated warfighter system), kompleksno kombinacijo najnovejše tehnologije, ki spremeni vsakega vojaka v ultimativno bojno silo. IWS je kombinacija naprednih orožij, satelitske komunikacije in izboljšane zaščitne opreme v popolnoma integriran sistem, ki je končno nared za test na bojišču. Prednosti vrhunske konzolne tehnologije in futuristične vojaške opreme so združene v novi igri Toma Clancy-a - Ghost Recon Advanced Warfighter. V igri bo na voljo veliko novih prijemov, kot je recimo Cross Com, to je komunikacijska naprava, pritrjena na vojakov monokularni sistem, ki bo združeval satelitsko tehnologijo, ta pa bo prikazovala stalno in kompletno okolje na bojišču.
Igralci bomo v tej igri bomo prevzeli vlogo kapetana Scotta Mitchella med poveljevanjem Duhov in zavezniških posebnih sil, opremljenih z IWS; zgodba pa se bo vrtela okoli reševanja predsednika Ugande, pardon, Amerike, reševanja ukradenih jedrskih kod in odstranjevanja zlobne skupine vojakov, ki želijo narediti katastrofo. Igra se bo popolnoma odvila v Mexico City-u, kjer so razvijalci poslikali in vnesli detajle, ki bodo ustvarili prihodnost urbanega bojevanja.
Ghost Recon Advanced Warfighter bo seveda imel tako enoigralski kot tudi večigralski način, razvijalci pa obljubljajo povsem nove igralne načine, ki naj bi nanovo definirali večigralsko akcijo. Kateri načini igranja bodo vključeni poleg deathmatch in sodelovalnega, še ni znano.
Grafika bo odlična, saj je igra narejena za novodobne konzole in seveda bo na PCjih vključeno polno inovativnih prijemov, ki bodo zagotovo razveselili ljubitelje serije Ghost Recon. Tako boste deležni naprednih HDR svetlobnih učinkov, bloom efekta (malce zamegljena in precej svetla slika) ter seveda motion blur, ki bo za par sekund zatresel sliko, če bo blizu vas eksplodirala granata.
Igra bo konec marca izšla za več sistemov naenkrat (PC, PS2, XBOX, XBOX 360, GC), za vsakega pa bo posebej skonfigurirana in optimizirana.