Čas izida:
13. junij 2003 |
Zvrst igre:
RPG |
Založnik:
JoWood Productions
|
Razvijalec:
Piranha Bytes
|
|
Svet naj bi bil enak kot v originalu, le brez magičnega ščita, torej zunaj kolonije. Zgodba še ni končana, zannih pa je že nekaj novih lokacij, npr. pristaniško mesto, samostan, knjižnica, velika kmetija, Zmajev otok, gradovi in seveda gozdovi, polja, obala,? Našli pa naj bi tudi manjše lokacije kot so majhne jame, Zmajevski brlogi,? Umeno inteligenco mislijo napisati povsem na novo, da bi predstavljala čimbolj življensko okolje in izziv.
Okolje (mesta, gradovi) naj bi bili dosti bolje narejeni, pokrajina bo podrobnejša z lepšimi teksturami. Zopet igralec ne bo mogel lika uriti na začetku igre, temveč čez prvih par ur (dnevov?) igranja. Zopet bodo na voljo trije razredi in sicer čarovnik, lovec na zmaje in paladin. Lovec na zmaje bo imel velik poudarek na sposobnostih z orožji, čarovnik na čarovnijah (kaj pa drugega), paladin pa bo nekakšna zlata sredina in bo mešanica med obema. Vsak razred bo imel svoje sposobnosti in čarovnije, nekatere bodo tudi skupne.
Minimalne zahteve za tekoče igranje so procesor z 800 MHz CPU, 256 MB RAM in GeForce2 grafična kartica. Če boste želeli hitrejše delovanje, po potrebno nadgraditi oz. večati RAM, saj ima zelo velik vpliv na hitrost delovanja.
Razvijalci imajo tudi že plane za Gothic III. Zato v Gothic II ne bo pomembno, s katerim likom igro končate.
Nemci so nas v prvo zelo prijetno presenetili in si pridobili ogromno privržencev. Upajmo, da nas z Gothic II ne bodo razočarali.